גופים פיננסיים נאלצים להתמודד כיום עם שילוב מאתגר בין תפעול שוטף של השירותים והמוצרים המסורתיים לבין הצורך המתחזק להשקיע בפלטפורמות דיגיטליות חדשות שתואמות יותר את רוח התקופה ובעיקר מתמקדות בדור הצעיר ובמערך הציפיות הצרכניות שלו.

דו"ח מעניין של חברת המחקר L2 (של פרופסור סקוט גאלווי המבריק) יצר מדד דיגיטליות לגופים פיננסיים ומולו דירג בנקים, חברות ביטוח ובתי השקעות אמריקאיים בקטגוריות שונות כגון: אתרים וראיית קומרס, שיווק דיגיטלי, סושיאל, וכמובן – מובייל. מבטיח לשתף תובנות מהמחקר.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.