• מנהל המוצר של פייסבוק, Chris Cox, אמר בכנס המפתחים בשבוע שעבר ש: "…פורמט הסטוריס הופך לכ"כ פופולרי עד כדי כך שהוא עתיד להחליף את פורמט ה- Feed ובכך להפוך לאמצעי המרכזי באמצעותו גולשים משתפים תכנים ברשת…".

• אינסטגרם (בבעלות פייסבוק) העתיקה ב- 2016 את הפיצ'ר הזה ישירות מנסאפצ'אט (ויש שיגידו, גם יישמו אותו טוב יותר) למרות שהיא המציאה את הפורמט. פייסבוק עצמה שילבה סטוריס אצלה ב-2017 ואפילו וואטסאפ (גם היא בבעלותה של פייסבוק) הציגה סטוריס משלה שנקראים "סטאטוסים". לאחרונה אפילו נטפליקס הציגה סטוריס משלה באפליקציה, כאמצעי להציע למשתמשים הצצה (גאונית לדעתי) לתכנים חדשים, כאמור- הכל ברוח התקופה.

• יש שחושבים שפורמט הסטוריס מייצג את הדור הצעיר, שקשה להבין אותו ושזו אפיזודה חולפת. אולי. אבל, אם חושבים על זה מדובר בפורמט שנוצר אורגנית בידי משתמשי הסמארטפון ועבורם. המסך משקף מציאות (טובה או רעה – על זה אפשר להתווכח), אבל מה שבטוח זה שהמדיה עושה אדפטציה למציאות והיום המציאות משוקפת דרך מסך אנכי בגדול כף היד, ובדומה לנטפליקס, מותגים שיתנסו בפורמט הזה, עם אינטרפרטציה אישית ומקורית שלהם, יגדילו הסיכויים להתאים את הסיפור של המותג לקהל הרלוונטי.