הנה לכם דוגמה מעולה לדמוקרטיזציה של עולם המדיה: ב- 2008 החליט סטודנט אמריקאי לפתוח ערוץ יוטיוב ולשתף את דעותיו לגבי טכנולוגיות שונות: סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים, מצלמות ועוד…חלפו 7 שנים וכיום מדובר באמפריית ווידאו של אדם אחד: עם יותר מ- 2.6 מיליון גולשים רשומים בערוץ היוטיוב שלו, צפו בו עד היום כרבע מילארד פעמים (!) כולם עוקבים אחרי הסקירות שלו כדי להבין האם כדאי (או לא) להשקיע בגאדג'ט הבא, גם בפייסבוק, טוויטר, גוגל פלוס וכמובן – אינסטגרם. כמו שאמרתי- אמפריית מדיה.

כל הסרטונים מצולמים על ידו ישירות בחדר שלו במכללה, והסיבה שהוא הפך לפופולארי כ"כ נעוצה בעובדה שהסקירות שלו מאוד איכותיות, מפורטות וסופר מקצועיות. מספיק לצפות ב-2,3 סקירות שלו כדי להבין. יצרניות הטכנולוגיה הגדולות שולחות לו את המכשירים שלהן כדי שיסקר אותם עוד לפני שהם הושקו רשמית בשוק, ותהיו בטוחים שעוד צפויות התפתחויות מפתיעות עם הבחור הזה.

דוגמה מדהימה לכוח האדיר של הרשת, המדיה החברתית, החשיבות של לדעת לספר סיפור בערוצים הישירים ובעיקר בכוח של אחד אחד להפוך לאמפריית מדיה שבאמת שמה בכיס הקטן רשתות תקשורת עתירי משאבים.

לערוץ היוטיוב של MKBHD >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.