חברות ומותגים רבים מחפשים באופן קבוע דרכים חדשות ויצירתיות לייצר נוכחות אפקטיבית באינסטאגרם במטרה לייצר Engagement איכותי יותר עם הלקוחות. דוגמה מרתקת שפורסמה ב- Business Insider (למי שמעוניין לקרוא את המקור, מצ"ב Link) מתייחסת ליצרנית הבירה "הייניקן", שיחד עם משרד הפרסום שלה (Wieden+Kennedy) יצאו במהלך מבריק בעיני שמשלב קריאטיביות אמיתית יחד עם אלמנט משחקי שיחד מייצר חווית לקוח חדשנית, מקורית וכזו שצליחה הלכה למעשה לייצר Engagement עם הגולשים והלקוחות.

הייניקן השיקה פרופיל ייעודי לטובת המהלך שנקרא "Crack Us Open", במסגרתו מציגה החברה פסיפס של תמונות ותכנים שיחד מרכיבים משחק דמוי "חפש את המטמון", במסגרתו הגולשים מתבקשים לעקוב אחר סדרת רזמים כשכל הסיפור מתבסס על תחרות גמר בטניס גברים. הפרס שהייניקן מציעה ללקוחות הם מספר כרטיסים זוגיים לגמר הגדול. הדרך הטובה ביותר לחוות את המשחק/ תחרות היא דרך אינסטאגרם במובייל, כאשר המשתתפים נדרשים לתייג תמונות/ רמזים שהם צוברים בדרך כדי להוכיח ששיחקו לפי הכללים.

מצ"ב מספר תכנים מהתחרות באינסטאגרם, התמונות מפיעות בזוית הזו בכוונה במטרה לשפר את החוויה של המשחק.  לתחרות של הייניקן באינסטאגרם >


About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.