שנה וחצי לאחר שהחברה החלה בניסויים במודעות ממומנות, בעיקר תוך שיתוף פעולה עם מותגים בינלאומיים נבחרים, כעת החברה מעלה הילוך וחושפת מגוון כלי פרסום המבוססים על כפתורי הנעה לפעולה שישתלבו ישירות בתוכן באפליקציה: כפתור "הורד/י עכשיו", "קנה/י עכשיו", "הירשם/י עכשיו".

בנוסף, מערכת הפרסום תאפשר למפרסמים לטרגט קהלי יעד נחברים בהתאם למאפיינים דמוגרפיים שונים ובכך תעמוד בפניהם הזדמנות ייחודית לעורר מעורבות בקרב הגולשים הרלוונטיים, הרבה מעבר לחשיפה בלבד כפי שקיים היום. עבור הגולשים, השינוי יבוא לידי ביטוי בעיקר בפורמטים החדשים אליהם ייחשפו.

לכתבה המקורית >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.