זה לא סוד שהחברה בוחנת כבר תקופה ארוכה כלי מוניטיזציה לפלטפורמה שמדורגת כאחת מהפופולאריות ביותר בעולם וכערוץ שיווק תוכן פורה מצד המשווקים הגדולים ביותר בעולם. כעת אנחנו לומדים שכלים חדשים שמשיקה החברה יאפשרו לגולשים להקליק על כפתור חדש שיוביל לרכישה ישירה של המוצר בו צפו בפיד שלהם, מה שאומר שאינסגטרם מתחזקת עצמה כפלטפורמת קומרס לכל דבר (אחד המותגים הראשונים שישתמשו במודעה החדשה היא בננה ריפבליק).

אינסטגרם מתכוונת להנגיש בהמשך פסיפס של כלי שיווק חכמים שימשיכו לחזק את יכולות הקומרס בפלטפורמה, ובכך לחזק אותה כערוץ אסטרטגי עבור משווקים, ממש בדומה לכלים מקבילים שטוויטר התחילה להציעה למשווקים אצלה. יחד עם זאת, כיוון שמדובר בכלים שישנו באופן דרמטי את הנוכחות של משווקים באינסטגרם, מקבלי ההחלטות שם מבצעים את הרולאאוט של הכלים בזהירות רבה.

לידיעה המלאה >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.