[rad-hl] מהלך מבריק של Ikea ברוסיה: במטרה לקדם קולקציית מוצרים חדשה, החברה יצרה קטלוג דיגיטלי שלם ישירות בתוך האפליקציה של אינסטגרם. [/rad-hl]

 

IKEA PS 2014 Instagram Website from Instinct on Vimeo.

המותג הקים את החשבון "Ikea_ps_2014" שבכניסה אליו מוצגות 12 תמונות בלבד, כאשר כל תמונה מייצגת למעשה קטגוריה של מוצרים (שולחנות, מדפים, פתרונות אחסון ועוד…).

קטלוג מוצרים באינסטגרם

קטלוג מוצרים באינסטגרם

לחיצה על כל תמונה (= קטגוריה של מוצרים) מציגה שלל Tags שכל אחד מהם ניתן כמובן להקלטה ומעביר את המשתמש לפרופיל ייעודי שהוקם במיוחד, המציג את כל המוצרים באותה הקטגוריה. כך למעשה Ikea ייצרה משפך של קטגוריות ומוצרים הכוללים מידע (תמונה וכמובן תיאור טקסטואלי של כל מוצר).

Ikea קטלוג מוצרים באינסטגרםIkea קטלוג מוצרים באינסטגרם

Ikea קטלוג מוצרים באינסטגרםIkea קטלוג מוצרים באינסטגרם

 

זהו אחד היישומים המקוריים והמעניינים ביותר שאני לפחות נתקלתי בהם, בעיקר לאוד העובדה שהמהלך מתבסס על הבנה עמוקה ומקיפה של המאפיינים  הבסיסיים של הפלטפורמה (בעיקר השילוב שבין ויז'ואל ותיוג תמונות), ובנוסף – מתאפשרים בקלות יחסית ע"י יצירת התוכן והחיבוריות בין המוצרים. לסיכום: מהלך מבריק ומקורי שבטוח שיזכה לחשיפה נרחבת ברחבי הרשת (ובמילים אחרות – להעתקה ע"י מותגים אחרים). שאפו!

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.