אמזון רוצה לעודד מפתחי צד שלישי לייצר ״סקילס״ ייעודיים לילדים מתוך הבנה שככל שמכשירי האקו ובהם-אלקסה יהפכו לחלק אורגני בבתים שלנו, רק טבעי שהילדים ישתמשו בהם.

האתגר המרכזי הוא בחקיקה שמונעת איסוף דטה מילדים (שאינם מבינים את המשמעות של איסוף הדטה המקושר לשימושים שלהם באלקסה) והפיתרון של אמזון הוא בצורך באישור ההורים כדי לאפשר לילדים שימוש באלקסה.

אם ננסה להתבונן קצת קדימה נבין שככל שהעוזרות החכמות יהפכו לחלק אינטגרלי מחיינו, הן יהפכו גם לחלק מובנה בחיי הילדים (רק תחשבו על כמה הילדים שלכם צמודים למסארטפונים/טאבלטים שלכם…) ועל בסיס התובנה הזו, בפני יצרני סקילס חינוכיים/בידוריים לילדים ניצבות הזדמנויות מאוד מעניינות.

למקור>

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.