מהלך חכם של אמזון, שבוחנת אפשרות לפנות לקהל יעד שעד עתה לא הייתה במיקוד העסקי: קהל בני הנוער. הרעיון: חשבון נפרד אך מקושר לזה של ההורים יאפשר לבני הנוער להוסיף מוצרים לסל קניות מוכן לתשלום, בשלב הזה החשבון של אחד ההורים המקושר לזה של הילד מקבל נוטיפיקציה ורק באישורו/אישורה, מבוצעת הרכישה בפועל. מצד אחד מדובר במהלך מעניין שכן קהל יעד חדש, גדול וצומח יגלה את הערך הצרכני בפלטפורמת אמזון, ומצד שני ההורים מהווים גורם מקבל החלטה בהתנהלות הצרכנית של ילדיהם.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.