כמידי שנה, אמריקן אקספרס ארה"ב ממשיכה את המסורת ומקיימת את Small Business Saturday, אירוע המיועד כל כולו להעצמת בתי העסק הקטנים, אלו שנמצאים כמעט בכל קרן רחוב (פרופיל בתי העסק שגם מוכר כ- Mom&Pop Stores). בעוד שהיום עצמו יתקיים השנה ב- 29.11, אמריקן אקספרס משקיעה כמידי שנה משאבים רבים בשיווקו, במטרה לעודד לקוחות לרכוש מוצרים דווקא אצל בתי העסק הקטנים המהווים חלק אינטגרלי מהקהילה. וקהילה היא מילת המפתח בכל הקשור לקידום העסקים הקטנים.

כתבתי פה בבלוג רבות על אמריקן אקספרס ועל ההשקעה האדירה של החברה הזו בשיווק מבוסס תוכן. כחברה היא מצטיינת לטעמי בייצור ושיווק תכנים מעולים בכל הערוצים הרלוונטיים (היא גם יודעת להתאים בצורה חכמה את התוכן למדיום), ומה שאני אוהב במיוחד היא העובדה שהמסרים תמיד יהיו עדינים ועקיפים ולעולם לא תראו מסר HARD SALE.

הנה דוגמה טריה של שיווק תוכן של AMEX באינסטגרם, יישום מעולה של מסר בווידאו בהתאמה חכמה לפלטפורמה:

On #SmallBizSat, Nov 29, grab your shopping bags & get ready to #ShopSmall!

A video posted by American Express (@americanexpress) on