רבות כתבתי פה בבלוג על פעילות השיווק מבוסס התוכן של אמריקן אקספרס (ארה"ב), שעושים עבודה מדהימה בעל הערוצים יש לציין. אני עוקב מקרוב אחר תוכן הווידאו של החברה ב- You Tube, ומפעם לפעם משתף פה בבלוג תכנים שלדעתי הם מעניינים ושאפשר לחלץ מהם תובנות שיווקיות מעניינות.

הפעם מצאתי סרטון שהופיע בערוץ הווידאו שפונה במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. הסרטון מתמקד בהשפעה האדירה של ה- "Sharing Economy" (הכלכלה השיתופית) שהופכת פופולארית יותר ויותר ברחבי העולם, משפיעה הן על הצרכנים, הן על היזמים שמחפשים הזדמנויות חדשנות בעולם הזה, ובעיקר – משפיעה מאוד על תעשיות שלמות שלמעשה יציבותן מתערערת אל מול יזמים ומיזמים חדשניים שמציגים מודלים חדשים לצרכים קיימים.

לדעתי זו דוגמה מעולה לשיווק מבוסס תוכן של מותג אשראי מוביל, שלוקח על עצמו להרחיב את ההזדמנויות של תפיסת ה- "Sharing Economy" אל מול הקהילה היזמית, מוך ההבנה שבסופו של דבר אותם יזמים יחפשו פתרונות סליקה (בינלאומיים). במילים אחרות, זו דרך מעולה לחזק ערך של חדשנות דרך דוגמאות אמיתיות ורלוונטיות ולקשר במספר עדין מאוד את המענה המקצועי ש- AMEX מציעה (פתרונות סליקה). לדעתי – חכם מאוד.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.