שתי תפיסות שיווקיות שחשוב לנפץ:

הראשונה, כשחושבים על שיווק מוצרים, הנטיה הטבעית של רוב המשווקים היא לצאת בקמפיין גדול ככל שהתקציב מאפשר, תוך רכישת מדיה במגוון הערוצים ובעיקר: לצעוק ססמאות שאמורות לגרום לצרכנים להתעניין וכמובן- לקנות.

השניה: מוצרים טובים, מעוצבים ואיכותיים אינם זקוקים לשיווק, כיוון שהם ישווקו את עצמם הודות למאמצים הראשונים שכבר יפיצו את הבסורה הלאה.

הבחור שבסרטון הבא הקים חברה לייצור ושיווק מוצרי אופנה. כשהוא התנסה לראשונה בשיווק המוצרים שהוא עצמו ייצר, הבין מייד כמה המשימה מורכבת ומאתגרת. להפתעתו הרבה, הוא גילה מהר מאוד שדווקא הגישה הכנה המחזקת את ערך השקיפות אפקטיבית הרבה יותר בעידוד מכירות, למרות היותה ישירה יותר:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.