תמונה שווה אלף מילים, וכיום יותר ויותר משווקים ומותגים מבינים את הערך של תמונות ותוכן ויזואלי כעוגן בתמהיל השיווקי שלהם. לתמונות ולתוכן ויזואלי תרומה אדירה בתהליך ה- Story Telling של המותג, בבניית הזהות המותגית, וביכולת לייצר מעורבות צרכנית (Customer Engagement) גבוהה יותר על ידי יצירת אמוציות חזקות יותר. כל אלו משפיעות, בסופו של דבר, על היקף המכירות הן ב- On Line והן ברצפת המכירה הפיזית.

רשתות חברתיות כגון אינסטגרם ופינטרסט מבוססות על ערך התוכן הויזואלי, בעוד שרשתות אחרות מזהות את הצורך שלהן לחזק את הבמה שהויז'ואל מקבל בהן (הדוגמה הטובה ביותר היא פייסבוק, שהפכה את התוכן הויזואלי ב- Feed כמו גם במוצרים הפרסומיים למשעותיות יותר). אבל לא צריך ללכת רחוק, תחשבו על עצמכם: בגלילה מהירה ב- Feed שלכם, וזה לא משנה כרגע באיזו רשת חברתית, ויז'ואל איכותי ויצירתי ימשוך את תשומת לבכם מהר יותר מכל תוכן/מסר אחר, בטח ובטח כשמדובר בטקסטים ארוכים.

לכן, זה בדיוק הזמן לעשות קצת חשיבה מחדש ולשפר את אסטרטגיית התוכן של המותג שלכם ועל המסר שאתם מעוניינים להעביר לקהל היעד שלכם. מצ"ב מצגת (ויזואלית במיוחד, איך לא…) המציגה שלל נתונים חשובים, כאלו שיסייעו לכם לקבל החלטות חשובות לגבי האסטרטגיה השיווקית שלכם בכלל ואסטרטגיית התוכן שלכם בפרט.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.