מה הקשר בין אסטרטגיית תוכן לבין תפקיד של "Global Music Director"?

רשת המלונות W Hotels היא דוגמה מעולה בעיני למותג תיירות שלא רק מבין את הערך שביצירת תוכן, אלא גם יודע ליישם זאת בשטח. סיקרתי את פעילות הרשת רבות פה בבלוג (לפוסטים קודמים – Link), בדגש על האסטרטגיה השיווקית של הרשת שבאה לידי ביטוי הן ביצירת נכסים דיגיטלים חכמים (אתר, מובייל, סושיאל), והן בחיבור ההדוק שבין הפעילות הפיזית במלונות עצמם לבין אותם נכסים דיגיטליים. עושר הפעילות הזו מתקשר כמובן לעובדה ש- W Hotels הם אשפי ה- Content Marketing.

הם מבינים מה שמותגי תיירות בכלל (ומותגים בענפים אחרים בפרט) נוטים לפספס: את ההזדמנות האדירה שנוצרת בעקבות השקעה ביצירת אסטרטגיית תוכן חכמה (אבל כאמור, סקירות קודמות זמינות פה בבלוג להנאתכם).

הפעם, צירפתי עבורכם סרטון המסכם פעילות שמאוד מאפיינת את הרשת, בעיקר סביב עולם המוסיקה, מוטיב מרכזי בערכי הרשת ובפעילות הרבה שלה ברחבי העולם. שימו לב לטייטל הרשמי של הבחור בסרטון (Global Music Director)! ואני מזכיר שמדובר במותג תיירות:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.