2014-12-25_0639

מה זה שיווק מבוסס תוכן?

שיווק מבוסס תוכן היא אסטרטגיה שיווקית ששמה את התוכן במרכז כאמצעי למתן ערך לקהל היעד. על התוכן להיות רלוונטי לקהל היעד של המותג אך לא לדבר ישירות על המותג עצמו. לדוגמא, מותג של מוצרים לתינוקות ישווק תוכן להורים צעירים, כגון טיפים לטיפול בתינוק, המלצות תזונה, תיאור שלבי ההתפתחות של התינוק ופעילויות מתאימות לכל שלב וכו'.

באמצעות שיווק מבוסס תוכן המותג (שיכול להיות מותג אישי או מותג של חברה) מבסס עצמו כמוביל דעה בתחום הרלוונטי למוצר או השירות אותו הוא מספק וכך מגדיל את המודעות של קהל היעד למותג וכתוצאה מכך גם את המכירות.

היום כאשר מרבית הכח בתהליך הקניה עובר לצרכן, חברות מעוניינות לייצר מערכת יחסים עם הצרכן על מנת להניע אותו לבחור במוצר או בשירות שלהן. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי שיווק מבוסס תוכן כאשר על התוכן להיות רלוונטי, מעניין ועקבי.

למי שטרם צפה בנאום של השחקן האמריקאי קווין ספייסי על Story Telling בעידן החדש – חובה!

תודה ליובל שמש, מנכ"ל חברת רוג'ום, פלטפורמת תוכן לחברות ומותגים.

לרשימת כל המושגים >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.