מכירים את זה שאתם עומדים מול חלון ראווה של חנות אופנה, וממש התהלהבתם מהתלבושת שעל הבובות?

מותגי אופנה משקיעות משאבים רבים בלייצר חווית לקוח אופטימלית ברצפת המכירה הפיזית (בין אם זה בעיצוב החנויות, השקעה בתאורה, מוסיקה וכמובן – המוצרים עצמם). אחד ממוקדי המשיכה המרכזיים הן בובות הראווה אותן מלבישים במיטב התלבושות במטרה להציג ללקוחות את המוצרים השונים כמו גם את אפשרויות השילוב ביניהם.

שתי חנויות אופנה גדולות בבריטניה עמדות להרחיב את הפונקציונאליות של הבובות בחלונות הראווה שלהן. הבובות ישולבו במשדרי "VMbeacon" המאפשרים לתקשר מידע ללקוחות הנמצאים ברדיוס של עד 50 מטר מהבובות ישירות לאפליקצייה שהלקוחות יצטרכו להוריד (הטכנולוגיה אמורה להשתלב באפליקצייה הרשמית של המותג, שסביר שהלקוחות הורידו קודם לכן הכולל קטלוג מוצרים, מידע על מבצעים ועוד).

הודעות ה- PUSH יציגו קישורים לעמודים המותאים למובייל, ויציגו את התלבושת המלאה כמו גם קישורים לעמודי כל אחד מהמוצרים המרכיבים את התלבושת. מעמודים אלו הלקוחות יוכלו לבצע רכישה, לשתף עם חברים או לשמור למועד מאוחר יותר.

אחד היתרונות המשמעותיים של הטכנולוגיה, מתקשרת לעובדה שגם בזמן שהחנויות סגורות הבובות החכמות ממשיכות לעבוד עבור החנות, כשהן מזהות עוברים ושבים (שכאמור כבר התקינו את האפליקציה, ובמידה  ולא סביר שהחנות תעודד הורדה ע"י הצגת השירות בחלון הראוה) ושולחות להם הודועת PUSH עם מידע על המוצרים. בכך למעשה החנות הדיגיטלית ממשיכה לעבוד 24/7 ומאפשרת הזדמנות Commerce רחבה יותר.

יתרון נוסף הוא פוטנציאל ההעמקה וההרחבה של ה- Engagement עם הלקוחות (על בסיס הקשר דרך האפליקציה), למשל: הצעת מוצרים נוספים/משלימים לאלו שעל הבובות, עידוד רישום לניוזלטר, הצטרפות למועדון הלקוחות של המותג, רכישת Gift Card ישירות דרך האפליקציה, עידוד שיתוף בערוצי המדיה החברתית ועוד…הכל תלוי כמובן במידת היצירתיות של מותג האופנה וביכולת שלו להעמיק את הקשר שנוצר עם הלקוחות דרך האפליקציה, כשטכנולוגיית ה-"VMbeacon" היא הטריגר.

למידע נוסף על הטכנולוגיה >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.