טכנולוגיית "מציאות רבודה" (Augmented Realityׂ) רחוקה מלהיות דבר חדש. מה שכן מהווה חידוש הם השימושים השונים שבהם חברות מיישמות את הטכנולוגיה בנכסים הדיגיטליים שלהם, במטרה לייצר ערך חדש ואמיתי עבור הלקוחות.

הבנק הניוזילנדי "Westpac" עומד להשיק בספטמבר השנה אפליקציית מובייל חדשה שתשלב בתוכה טכנולוגיית Augmented Realityׂ, שתאפשר ללקוחות הבנק לצפות במידע עשיר תוך שימוש במצלמת המכשיר. 

כפי שניתן לראות בסרטון, המשתמש פשוט מכוון את מצלמת המכשיר הסמארטפון לכרטיס האשראי שלו, ומייד מופעלת האפלקציה של הבנק המציגה ב- 3D מידע פרסונאלי של הלקוח: יתרה עדכנית, פירוט עסקאות, התראות לגבי עסקאות ועוד. בדומה לבנקים נוספים ברחבי העולם, שימוש נוסף המתבסס על הטכנולוגיה תאפשר לכוון את מצלמת המכשיר לסביבתו הפיזית של הלקוח ולצפות במיקום המדוייק של כספומטים.

מקור >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.