"פורסקוור", אותה אפליקציה שרובנו מכירים כזו שמאפשרת לנו לעשות "צ'ק אין" וירטואלי  במקומות פייזים ולצבור בגינם באדגים וניקוד עושה צעד חשוב בהתפתחות שלה ככלי שיווקי ומשלבת יכולות מסחר מקוון: עשיתם צ'ק אין במסעדה? מעכשיו תוכלו גם להזמין מנות ישירות מפורסקוור! למעשה האסטרטגיה של הפלטפורמה מתרחקת מהמקור, ובמקום להתרכז במתן אפשרות לעדכן היכן המשתמשים נמצאים ולצבור באדג'ים, המגמה היא להפוך בין היתר לכלי מסחרי שמביא לקוחות לעסקים מקומיים.

כבר דובר לא מעט על המשאב המרכזי שהחברה מנכסת לעצמה והוא הדאטה של המשתמשים. בכל עדכון על מיקום פיזי או המלצה שאחד הגולשים משתף דרך האפליקציה, נוצרת פיסת מידע נוספת המלמדת על דפוסי התנהגות. על בסיס הדפוסים הללו ניתן למשל לבחון כדאיות בסיסית של פתיחת סניף של מסעדה באזור מסויים. ואכן פורסקוור מעניקה שירותים מהסוג הזה עבור חברות ומשווקים שמעוניינים ללמוד על דפוסי התנהגות של המשתמשים במרחב הפיזי בעיקר בערים הגדולות. אבל המגמה האחרונה המקרבת אותה אל עולם המסחר המקוון הוא ללא ספק צעד מתבקש יש לומר, אבל גם צעד שמחזק את ההזדמנות העסקית שמשווקים רבים יכולים לנצל אותה בפעילות השיווקית שלהם.

והנה לכם ראיון עם אחד ממייסדי "פורסקוור" ומי שלמעשה מוביל את הפעילות העסקית שלה, דניס קראולי בכנס Disrupt NY שנערך באפריל 2013. קראולי  מתייחס לעתיד הפלטפורמה, החיבור שלה לדאטה ובעיקר על החיבור שבין משווקים ועסקים לבין המשתמשים:

למידע נוסף >>

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.