הרשת גועשת לקראת אירוע ההשקה הקרוב של "אפל" שיתקיים בשבוע הבא, בעיקר סביב הכרזה דרמטית צפוייה בנושא אפל טי.וי.

הכתבה המשובחת הבאה של הביזנס אינסיידר מנתחת לעומק את השינוי הדרמטי שמתרחש בעיקר בארה"ב סביב מודל חבילות הטלויזיה בכבלים, זה שמתחזק כבר עשרות שנים תאגידי מדיה ענקיים ומאפשר להם גישה והשפעה על מאות מיליוני אמריקאים ביום. בעוד ששחקנים יצירתיים ועתירי משאבים לא פחות כגון נטפליקס, הולו, אמזון ואייץ'. בי. או הפכו לדוגמא ומופת לאלטרנטיבות מדיה משודרת, ישנה סברה שדווקא מודל חלופי, אותו אפל יכולה להוביל עלול לנגוס באופן כזה שיכאב למודלים המסורתיים, ממש בדומה לאפל מיוזיק.

בסופו של דבר המלחמה היא בעיקר על נגישות והשפעה על מאות אלפי משקי בית שבהם התחזקות השימוש במובייל ובעיקר בסמארטפונים מעצב מחדש את כל חווית הצריכה של המושג "טלוויזיה" כפי שאנחנו מכירים אותו. בעידן שבו במקום לשבת כמשפחה סביב מקלט הטלווייזה מסך הסמארטפון הפך למסך האישי, ברור שמשהו עומד להשתנות…

את התשובות נקבל באירוע הרשמי של החברה שיתקיים ב-9.9.15

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.