בלומברג בסרטון קצר ששואל שאלה מעניינת: עד כמה חגיגות הקניות (בעיקר המקוונות) בתקופת החגים עדיין רלוונטיות כיום? כולנו ערים לחשיפה התקשורתית חסרת התקדים לה זוכות הרשתות הקמעואניות הגדולות, כמו גם פלטפורמות המסחר המקוונות (כמו אזמון ו-eBay). השאלה המתבקשת היא- עד כמה הצעת הערך שכביכול הופכת משמעותית יותר בתקופת החגים באמת ייחודית ורלוונטית רק לתקופה החגים, בהשוואה למשל לכל שאר ימות השנה? כנראה שמדובר בחגיגה תקשורתית שמקבלת חיזוק משמעותי ברשתות החברתיות.

כמובן שאי אפשר להתעלם מהעובדה שבכל זאת הרשתות מציעות בתקופה הזו מבצעים והנחות חסרות תקדים. אך יחד עם זאת, חשוב לזכור שיותר ויותר צרכנים מעבירים את הקניות שלהם לערוצים הדיגיטליים, ושברבות מהפלטפורמות קיימות הנחות ומבצעים לאורך כל השנה.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.