הבנקים בישראל מעמיקים פעילות הדיגיטל, בעיקר ע"י השקעה בתשתית טכנולוגית במערכות הליבה. 2 הסיבות המרכזיות: מצד אחד- מענה לציפיה של הצרכנים לצרוך את שירותי הבנק באופן עצמאי, בעיקר דרך המובייל במקום ובזמן שמתאימים להם ומנגד, התייעלות עסקית ותפעולית.

לאומי והפועלים משווקים שירותים בנקאיים בערוצים הדיגיטליים בתמחור מוזל (ע"ב Self Service), שירותים שעתידים להתרחב בשנה הקרובה, בנק מזרחי טפחות ממתין להשלמת הטמעת מערכת ליבה חדשה בבנק יהב ושניהם יחד צפויים להשיק שירותים דיגיטליים כאלטרנטיבה למודלים המסורתיים.

לסקירה המלאה באתר "הארץ" >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.