סטארטאפים חדשניים בעולם הפיננסים מתבססים על תובנה אחת חשובה: רוב הצרכנים, בעיקר הצעירים שבהם נוטים להדחיק ולהתרחק מהתעסקות עם הצורך הזה בעיקר מתוך חוסר הבנה ומתפיסה נפוצה שמדובר בתחום מורכב. לכן, ברגע שמתגברים על אותו "מפגש" שנתפס כבעייתי ומנגישים מוצרים פיננסים שפועלים ברקע, מבלי לדרוש מאיתנו לבצע פעולות מיוחדות – נוצרות הזדמנויות מדהימות.

הכירו את "אקורנס": אפליקציה אמריקאית שמאפשרת למשתמשים להתחבר דרכה לחשבון הבנק ועל בסיס ההוצאות השוטפות לעגל למעלה סכומים קטנים שכולם מופנים באופן אוטומטי לחיסכון! לא מאמינים שזה יצליח? עובדה: כ- 650,000 משתמשים, רובם צעירים חסכו כבר יותר מ-25 מיליון דולר.

לאתר החברה >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.