• על זה נאמר, לא לעולם חוסן. נטפליקס, שממשיכה לדהור קדימה גם בהיבט של גיוס לקוחות חדשיים (בעיקר הודות להתרחבות למדינות חדשות) מוערכת לפי שווי של כ-150 מיליארד דולר, מה שאומר שהיא עקפה את Comcast, חברת הכבלים המסורתית הגדולה ביותר בארה״ב שממשיכה לאבד מנויים הודות לתופעת ה-Cord cuttters שנוטשים את המנוי המסורתי לטובת שירותי סטרימינג, כמו נטפליקס.

• היבט נוסף שנטפליקס משקיעה בו משאבים אדירים הוא תחום התוכן. מנכ״ל החברה שיתף לאחרונה שהחברה תשקיע מיליארדי דולרים בכל שנה ביצירת תוכן חדש ומקורי, הרבה יותר מחברות המדיה המסורתיות שזה תחום הפעילות האורגני שלהן. לכן השילוב המנצח של מודל תשלום אטרקטיבי, זמינות לצפיה בכל מקום דרך כל מכשיר יחד עם עולם תוכן עשיר ומקורי ומגוון מסבירים את תופעת המעבר.

 

A post shared by Recode (@recode) on