• מפתיע (או שאולי לא?) אבל שירות התשלומים במובייל של סטארבקס הוא כל-כך פופולרי בארה״ב, יותר משירותי התשלום של אפל וגוגל. עד סוף 2018 רבע מתושבי ארה״ב (כ-55 מיליון צרכנים) מעל גיל 14 ישתמשו בשירות תשלומים דיגיטלי כלשהו בתוך רצפת מכירה פיזית כלשהי, 40% יהיו בסטארבקס.

• האפליקציה/ארנק הדיגיטלי של סטארבקס הושקה הרבה לפני המתחרים (Apple Pay ו-Google Pay וגם סמסונג פיי), ושומרת על מעמדה כמובילת הטבלה בעיקר בגלל מאפיין הנאמנות שבה בחיבור ישיר לחווית הקניה החלקה ונטולת החיכוך בחנויות הפיזיות.

• אבל, אם נחבר לזה את העובדה שסטארבקס עומדת להשיק כרטיס אשראי ממותג שלה בשיתוף בנק האמריקאי Chase, נקבל הצעת ערך רחבה אפילו יותר: לקוחות הכרטיס יוכלו לממש הטבות וניקוד לטובת רכישות ברשת, וכל זאת כמובן ישירות מתוך האפליקציה שלה מה שמייצר מעגל נאמנות צרכני שלמעשה מזין ומחזק את עצמו.