הזוכה בתחרות ה-"Innovation By Design" של "Fast Company" היא אפליקציה עליה כתבתי בעבר- "אקורנס", שמעגלת כלפיה מעלה כל עסקה בכ.אשראי ומפקידה אוטומטית את ההפרש לחשבון השקעות המבוסס על פרטי הלקוח.

<< לפוסט הקודם בבלוג שלי: http://bit.ly/1zOs5Q1 >>

דוגמה מעולה למוצר דיגיטלי פיננסי שמבין וגם מתאים בהצלחה בין צורך פיננסי לבין הציפיות והמאפיינים של קהל צרכנים צעיר.

כעת ההצלחה הזו מקבל משנה תוקף עם הזכייה בתחרות היוקרתית הזו. למידע נוסף על."אקורנס" כמו גם על שאר הזוכים בתחרות השנה, בקישור הבא – Link.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.