המלצות קריאה 

יפה שהצלחתי להחזיק מעמד עד לסיכום השלישי כדי לדבר על אמזון. הנה סקירה נרחבת ומרתקת שממפה את האימפריה שהקים בזוס ב- 1994, ומה מבדל אותה אל מול ענקיות טכנולוגיות אחרות כגון פייסבוק, גוגל ואפל, מה הוביל אותה להפוך לחנות שמוכרת הכל. אגב, בימי ההקמה של החברה, בזוס שקל את השם Relentless.com, הכתובת הזו מובילה לאתר אמזון גם היום. לינק.

ואם מדברים על קמעונאות, החנות החדשה של Nike בלונדון משלבת טכנולוגיות עמוק בתוך החוויה, ומעניקה ללקוחות תהליך היברידי שמחזיר את האמון ברצפת המכירה הפיזית. לינק

הנתונים מראים שרובכם מאוד אהבתם את המצגת מהסיכום הקודם שדיבר על עתיד עולם התעסוקה. הנה מחקר נוסף בנושא, הוצג בדאבוס בשבוע שעבר ומראה איך מקצועות שלמים ייעלמו או יתפתחו בעתיד הקרוב. שווה הצצה. לינק

האם יש נוסחה לחיזוי אחוז ההצלחה המסחרית של טכנולוגיה חדשה? ייתכן והשאלות הבאות ייסעו לכם לענות על השאלה. לינק.

 


שווה Like!

קשה היה לפספס את השיחה הערה ברשת סביב הסרט הדוקומנטרי של נטפליקס, שנעשה על פסטיבל Fyre המדובר לשמצה. הסרט ובעיקר השיחה עוררו דיון שלם סביב תחום משפיעני הרשת ורמת האחריות האישית שלהם. לינק.

הכירו את Roo, צ'אט בוט חדש שנועד לספק תשובות לבני נוער בתחום החינוך המיני, ללא המבוכה של פניה להורים/חברים.  לינק

החיים ב- 2018 כפי שדמיינו אותם ב- 1980. לינק

שיווק מבוסס תוכן והפצתו בערוצים הדיגיטליים הפך לאתגר מהותי של מותגים בניסיון לבדל  ולמצב עצמם בשוק התחרותי. הנה מספר טיפים על איך עושים את זה נכון. לינק


סטטיסטיקות ומספרים מהשבוע

כשחדשנות הולכת לפח. 141 הרעיונות של המותגים והחברות הגדולות ביותר שפשוט היו גרועים. לינק.

כרבע מהאמריקאים מעידים שהם מחוברים לאינטרנט באופן קבוע. לינק

שוק האפליקציות רותח, והוא צפוי לייצר הכנסות של כ-120 מיליארד דולר ב-2019. ב-2018 בוצעו כ-194 מיליארד הורדות של אפליקציות, עליה של כ-35% ביחס ל-2017. אז מי אמר שאנשים לא מורידים אפליקציות? לינק

 

הפוסט לקוח מהניוזלטר השבועי שלי. עדיין לא נרשמתם? לינק.