המלצות קריאה 

אתם תודו לי אחרי: סיכום אינטראקטיבי מ-ד-ה-י-ם של חברת L2 (סקוט גאלווי), המציג תובנות העולות מניתוח פעילות הדיגיטל של 603 מותגים בכ-14 קטגוריות עסקיות. כאמור, מדהים. לינק. והנה המגמות המרכזיות שעלות מהסיכום. לינק.

כיצד 20 חברות ה-Unicorns האלו עיצבו תרבות ארגונית ייחודית שמושכת טאלנטים לעבוד אצלן? אומרים שתרבות ארגונית "אוכלת" אסטרטגיה לארוחת בוקר, כנראה שבדיוק בגלל זה חברות כמו WeWork, Slack ואחרות הפכו לחברות עם שווי של יותר ממיליארד דולר. לינק.

משקפופרים יתחברו לזה במיוחד: חברת Warby Parker, המייצרת ומשווקת משקפיים סופר אופנתיים דרך האינטרנט (והיום מוכרת גם בחנויות פיזיות בבעלותה), השיקה כלי מבוסס AR המאפשר "למדוד" דגמים דרך האייפון ולראות כיצד יראה לפני הרכישה. לינק

מדוע גוגל לעולם לא תהווה איום אמיתי על פעילות הקמעונאות של אמזון, ללא שינוי אסטרטגי ייסודי. לינק

כולם מדברים על מותה של הקמעונאות הפיזית, בעיקר בתחום האופנה. האמנם? הכתבה הזו טוענת שהגורם להאטה היא בכלל אחרת: אנשים פשוט קונים פחות בגדים…לינק.


שווה Like!

עובדים על פיתוח של מוצר דיגיטלי חדש? הצ'ק ליסט הזה יסייע לכם לוודא שחשבתם ועברתם על הכל. לינק

5 ההבטחות של תחום ה- Micromobilty (תחבורה "קלה": אופניים, קורקינטים וכו') לחיים בסביבה האורבנית. הטענה היא שהתחום יעיל ועדיף על מכוניות חשמליות/אוטונומיות… לינק. וגם חברת הייעוץ מקינזי מסכימה עם הטענה הזו. לינק.

במקרה שפספסתם: Deepfakes הוא מצב ש"מלבישים" פנים של אדם אחד על זה של אחר, דיגיטלית כמובן. הדוגמה החמה מהשבוע האחרון הוא של השחקן האמריקאי סטיב בושמי ש"הולבש" על הפנים של השחקנית ג'ניפר לורנס. התוצאה (המבעיתה), לפניכם. לינק
סטטיסטיקות ומספרים מהשבוע

פייסבוק חגגה השבוע 15 שנים להיווסדה. בין אם אתם פעילים בה או שלא, אי אפשר להתווכח עם ההשפעה האדירה וחסרת התקדים שלה על כל אספקט בחיינו (תקשורת, צריכת מידע, שיווק, צרכנות, פוליטקה, מחאה עוד ועוד…). הנה סיכום של 15 השנים הללו, בדגש על מטריקת ה- user growth שמיומה הראשון נחשב למדד הקובע. לינק.

השוואת הכנסות בין נטפליקס לבתי קולנוע בארה"ב, בין השנים 2008 ל-2018. אז נכון שלא מדובר בתפוחים לתפוחים ברמת החוויה הצרכנית, ובכל זאת מייצג מגמה מאוד מעניינת. לינק.

הפוסט לקוח מהניוזלטר השבועי שלי. עדיין לא נרשמתם? לינק.