Wegrow רוצה לעשות לבתי הספר את מה ש-Wework עשתה לסביבת העבודה ולהתחזקות מודל ה-Coworking. בית הספר הראשון הוקם בניו-יורק באוקטובר 2018 ומהווה ניסוי שמנסה ליישם מודל חינוכי חדשני. ממליץ בחום להיכנס לאתר של Wegrow ולצפות בסרטון, יגרום לכם לרצות לחזור לבית הספר (הזה). לינק

התכונה החשובה ביותר שילדיכם זקוקים לה כדי להצליח ב-2050: מדברים הרבה לאחרונה על מקצועות העתיד, ועל היכולות האישיות שיעצבו את תחום התעסוקה העתידי. הכתבה הבאה מסבירה מדוע יכולת החדשנות (reinvention) תהפוך (ולמעשה כבר הופכת) ליכולת האישית החשובה ביותר עבור ילדיכם. לינק

ילדים שנולדו לעולם שבו רשתות חברתיות הן חלק מחיינו, מתחילים לגלות עד כמה חייהם מתועדים ברשת, "הודות" להוריהם. הכתבה הבאה נוגעת בנקודה חשובה ורגישה, כזו שבקלות תעורר שיחה רבת יצרים. אז מה קורה כשאותם הילדים מבינים שסיטואציות רבות מחייהם כתינוקות/ילדים מתבגרים ממשיכים להיות זמינים און ליין…? לינק


  שווה Like!

כשתאגיד ענק כמו kelloggs מחליט לאמץ שיטות עבודה של סטארטאפ רזה ומהיר. החברה הקימה את ה-Speed Team, צוות של 12 אנשים שתפקידם לגבש קונספטים של מוצרים חדשים ולהשיק אותם במהירות שיא, כולל איתור שותפים רלוונטיים דרכם להגיע אל קהלי היעד. ללא תקציבי פרסום ושיווק של מיליונים ובלי תהליכי מחקר ופיתוח שנמשכים שנים. זו אג'יליות אמיתית. לינק

להיפרד כידידים: חברות משקיעות משאבים אדירים בפיתוח מוצרים דיגיטליים ממוקדי לקוח. אבל, לדעתי אחד המאפיינים שבאמת הופכים מוצר דיגיטלי למוטה לקוח הוא: האפשרות להתנתק מהשירות בלחיצת כפתור. בדיוק על בסיס הצורך הכ"כ בסיסי הזה, הוקם האתר הבא שמאגד רשימה ארוכה של תלונות משתמשים על שירותים דיגיטליים נטולי שקיפות ונוחות ברגע שבו הם רוצים להתנתק מהשירות. ותודה לאסי (אייס) מאיר על הרפרנס. לינק

אפשר לשכור אנשים שיתכננו את החתונה שלכם, את מסיבת הבר/בת מצווה ולמעשה כל אירוע שתרצו. אבל מה לגבי פרידות? חברת Onward תטפל עבורכם במשימת העברת החפצים האישיים מהבית המשותף לכן/ם ול- X תמורת סכום של כ- 99$, כך שלא תצטרכו לדאוג לכל זה ברגע הקשה. שיהיה רק בשמחות. לינק

לפעמים לא צריך להמציא את העתיד, אלא רק להחזיק בפטנט שיעזור לעצב אותו: הבחור הזה עבד שנים רבות במפעלים תעשייתיים, שם זיהה את הצורך וההזדמנות להגיש בקשה לפטנט טכנולוגי שמאפשר מיכון אוטומטי של מכונות על בסיס קרני לייזר. לינק

כיצד קמעונאיות ענק כמו Target ו- Walmart נלחמות על מקומן (עם/בלי המאבק מול אמזון) בעזרת חיזוק הצעת הערך של השירות שהן מעניקות, הרבה מעבר למכירת מוצרים. לינק.

הפוסט לקוח מהניוזלטר השבועי שלי. עדיין לא נרשמתם? לינק.