לפי מחקר חדש של אומניקום, *כמחצית* מבני ה- 22 עד 45 לא צופים בטלוויזיה המסורתית, אלא צורכים את התוכן הטלוויזיוני שלהם משירותי סטרימינג כמו נטפליקס.
זה לא אומר שהם לא צופים בתכנים המסורתיים, אלא צורכים אותם ע"ג פלטפורמות חדשות, כאלו שמבוססים על מודלים עסקיים חדשים, עם הקהל שניתן לפרגמוט (fragmented) ומודלי פרסום מסוג אחר לגמרי מהמודלים המסורתיים.

המשמעות: בפני משווקים ניצב אתגר הולך ומתחזק לא רק כיצד להגיע אל קהל היעד הצעיר (דור המילניאלז וצעירים מהם), אלא מה המסרים הקריאייטיביים לאור העובדה שהצריכה נעשית בתוך אפליקציות במודל VOD.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.