במסגרת כנס Viva Technology שהתקיים בשבוע שעבר בפריז, הכריז על הבמה המרכזית ארתור סדון (Arthur Sedoun) יו"ר ומנכ"ל קבוצת פובליסיס העולמית (שגם יזמה את הכנס) על השקת מרסל, פלטפורמת AI שנועדה לעצב מחדש לא רק את פעילות הקבוצה הבינלאומית, אלא את התעשייה כולה.
 
מרסל (שנקרא אגב על שמו של מייסד החברה) פותח בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ו-Publicis.Sapient נועד לחבר את 80,000 עובדי הקבוצה הפועלים על פני כ-מ 130 מדינות ברחבי העולם, ולייצר תהליכי עבודה ישירים, שקופים ואפקטיביים יותר עבור לקוחות הקבוצה. במילים אחרות, מרסל יאפשר לעובדים לחפש ולקבל ישירות דרך המובייל כל מידע אודות פרויקטים, בעלי תפקידים, בריפים, מחקרים ועוד, כולל להבין מי עבד כל איזה פרויקט ואיך מגיעים ישירות אל הצוות האחראי.
 
על הבמה בפריז, סדון פתח ואמר שארגון בן 90 שנים חייב לדעת להתאים עצמו לקצב ולאתגרים החדשים, כשלא ייתכן שהלקוחות נדרשים להשתנות ולהתמודד בעוד שפובליסיס תמשיך לעבוד בשיטות הישנות. "הרבה קרה בשנים האחרונות, ושהוביל לגיבוש הקונספט של מרסל: ראשית, התעשייה שלנו נמצאת תחת מכבש לחצים אדיר, שנית, עולם השיווק עובר מהפכה מהיסוד, וחוסר שקיפות שמאיימת על תהליכי העבודה".

לסיקור המלא >