אובר, בוקינג וחברות נוספות מתבססות בין היתר על מודל תמחור דינאמי, כזה שמתאים את המחיר בהתאם לביקוש *בזמן אמת*. סטארטאפ שנקרא wasteless רוצה לאמבד את אותה היכולת גם ברצפת המכירה בסופרים.

על בסיס שבבים חכמים המשולבים במוצרים בחיבור ישיר למדפים עצמם ובשילוב עשרות מאפיינים נוספים, מחיר המוצר מתעדכן אוטומטית בהתאם לתאריך הייצור של המוצר. כך, המחיר ירד ככל שמועד פקיעת התוקף מתקרב, מה שיאפשר לקונים לרכוש מוצרים במחירים מוזלים וגם יחסוך לסופרים מלזרוק לפח טונות של מוצרים.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.