קונספט מדהים של מותג מוצרי הילדים "פישר פרייס": עד שנת 2025 יהיה דור חדש של הורים שהם למעשה דור המלניאלס (מי שנולד בין השנים 1980-2000) של היום. אותו דור שחלקו גדל בעידן הסנפצ'אט ייחנך דורות חדשים של ילדים באמצעות שילוב חכם, ידידותי ואינטואיטיבי יותר בין דיגיטלי לעולם הפיזי. דור ההורים של המחר גדל במציאות דיגיטלית בה מסך הסמארטפון הוא המסך המרכזי, המילה "Social" מתכוונת לרשתות החברתיות ואופן צריכת המידע וההתקשרות עם העולם סביבו נעשית בעיקר דרך אמצעים דיגיטליים. נשאלת השאלה כיצד יראו צעצועי הילדים של המחר? באילו אמצעים הורים טריים שהם בעצמם Digital Natives יחנכו את ילדיהם במציאות עתידית?

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.