השילוב בין הקמעונאות הפיזית והדיגיטלית ממשיכה להתחזק ולהתערבב, כשענקית הקמעונאות וואלמרט הקימה באוקלהומה סניף ניסיוני שמאפשר ללקוחות הרשת לבצע הזמנה און ליין ולאסוף אותה עצמאית וללא מגע יד אדם ישירות בסניף עם קוד אישי, 24/7/365.

הצעד מהווה השבת מלחמה למהלך דומה וקודם של אמזון, שהשיקה במאי שירות איסוף עצמי ב-2 נקודות בסיאטל. עבור אמזון מדובר בהרחבה של שירות האמזון פרש שכבר מאפשר שילוח של מצרכים ומזון, וגם עבורה מדובר בפיילוט שנועד לבחון את מידת האפקטיביות של השירות.

וולמארט נאבקת בשנים האחרונות עם האטה בפעילות העסקית, בעיקר לאור התחזקות נפח הרכישות המקוונות מצד אמזון, עובדה שהובילה אותה לרכוש את JET.COM תמורת 3 מליארד דולר במזומן לפני כשנה, צעד שנועד לחזק משמעותית את מעמדה בשוק המסחר המקוון. במקביל וולמארט מנסה להתייעל ע"י סגירת סניפים פיזיים הורדת מחירי הזמנות של מוצרים און ליין, השאלה היא האם כל זה יסייע לה במלחמת הקמעונאות מול היריבה המרה, אמזון, שמנייתה חצתה לאחרונה לראשונה את רף ה- 1,000$.

לכתבה המקורית: Link

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.