חברת המיצים הטבעיים הברזילאית "do bem" השיקה צמיד חכם שמודד את פעילות הגוף (מדדים פיזיים בזמן פעילות ספורטיבית ואפילו בזמן השינה), הנתונים מתממשקים לאפליקצייה ייעודית לסמארטפון. המהלך מבוצע בשיתוף סוכנות הדיגיטל המדהימה "Huge" שמקורה בברוקלין, ארה"ב ומפעילה סניפים ברחבי העולם.

הצמיד החכם כולל מסך קטן המאפשר למשתמש לצפות בנתונים השונים המוצגים בהתאם למטרות האישיות שקבע לעצמו (באפליקציה).

איך צמיד חכם ואפליקציה קשורים לחברה המייצרת ומשווקת מיצים טבעיים?
החברה, שנחשבת לפופולארית מאוד בברזיל התבססה על התובנה השיווקית שלקוחות רבים שלה כבר קונים את המיצים כאמצעי לשמירה על בריאות הגוף וכשילוב איכותי לתזונה היום יומית. יחד עם זאת, מנהלי החברה הבינו שכדי להמשיך ולהוביל את השוק עליהם לספק ערך מוסף ולחדש את המעורבות הצרכנית עם מוצרי החברה, וכך נולד הרעיון לייצר גאדג'ט דיגיטלי שתואם לא רק את רוח התקופה (Mobility) אבל גם מחזק את ערכי הליבה של המותג כמובילת בריאות ואיכות חיים.

מה שמעניין לדעתי, היא העובדה שמדובר במותג שחוצה לגמרי את הקווים והופך מחברת מיצים לחברת טכנולוגיה לכל דבר. מה שמאפיין אסטרטגיה עסקית כזו היא ההבנה שהעולם משתנה בקצב מהיר, וכדי לעמוד בקצב ובתחרות שהוא מייצר, חברות ומותגים כיום חייבים לחשוב אחרת, חייבים ליצר עבור הלקוחות שלהם ערך מסוג חדש.

לאתר החברה >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.