חדשנות אמיתית משמעותה להבין שצריך לייצר מקום גם להיכשל. כל ניסיון שאינו צולח מייצר תובנות חשובות שמשרטטות לכל יזם/חברה לא רק את הכיוון שאליו צריך ללכת, אלא גם אומרת הרבה על הכיוונים שכדאי לא ללכת בהם.

אך החשש מכישלון הוא בדיוק מה שמשתק אותם. הפחד להיכנס לאזורים חדשים ולא מוכרים, להשקיע משאבים בתהליך שבסופו של דבר לא יניבו תוצאות, זאת צורת החשיבה שמאפיינת את רוב הארגונים והיא מהווה את הגורם המרכזי שחוסם חדשנות.

אז איך מייצרים חדשנות במותג על כמו "Nike"?

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.