רשת מלונות "Marriott" היא דוגמה ומופת למותג תיירות שדוגל בערך החדשנות לא כסיסמא אלא כדרך חיים. היא מוכיחה שוב ושוב כיצד היא לא חוששת להתנסות בטכנולוגיות חדשות (והייתי אומר – חדשניות) במטרה לבחון את ההזדמנויות שהן מייצרות כדי לייצור בסופו של דבר חווית לקוח טובה יותר (באמת של החיים, בתיירות הלקוחות קונים חוויה, לא כרטיס טיסה או חדר במלון).

רק לאחרונה דווח ש Marriott יצאה במהלך שבמסגרתו היא בחנה טכנולוגיית מציאות רבודה (קישור לפוסט שכתבתי פה בבלוג). כעת היא משיקה מהלך חדש: שיתוף פעולה שלה עם מעבדת החדשנות של MIT במהלך שנקרא "The Social Lobby". הרעיון: לחבר בין אורחים במלון דרך אפליקציה ייעודית ושולחן חכם שיודע לבצע חיבורים בין אורחים בעלי מכנה משותף.

והנה דוגמה נוספת למהלך של רשת Marriotte: היא הזמינה (וממשיכה להזמין) אנשים להציע רעיונות למוצרים ושירותים חדשים עבור אורחי הרשת. הנה דוגמה לרעיון שהפך לשירות אמיתי שעתיד להיות זמין במספר מלונות ברחבי העולם:

למידע נוסף >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.