תאגיד Virgin נחשב למותג חדשני, צעיר ובעיקר מפתיע. כתבתי על Virgin לא מעט פה בבלוג, בעיקר בהקשר של חברת התעופה שהיא הכל חוץ מסטנדרטית, בין היתר בזכות העומד בראש הארגון – סר ריצ'רד ברנסון, אדם צבעוני בפני עצמו. כעת, טיזרים ראשונים מתחילים להופיע לקראת ההשקה הצפויה של המלון הראשון של המותג בשנת 2015 בשיקגו, מה שעתיד להוות את המלון הראשון ברשת המלונות המתגבשת.

שלל טיזרים לקראת ההשקה של המלון הראשון עוררו סקרנות רבה הן בתעשייה והן בקרב אנשים שמכירים את היצירתיות העסקית שהמותג מציע בענפים האחרים כגון ענף התעופה. חלק מהטיזרים עלו ברשתות החברתיות (צירפתי דוגמאות) ואחרים התבססו על העולם הפיזי, כגון שטיחונים אדומים עם טקסטים עליהם שהונחו ברחובות העיר שיקגו:

והנה מהלך פיזור השטיחונים ברחובות העיר:

כיאה למותג תיירות שדוגל ביצירת חווית לקוח חדשנית ופורצת דרך, אין זה מפתיע שההבטחה הצרכנית בסרטון הטיזר שצירפתי מדבר על כל אותן נקודות שבדר"כ פוגעות בחוויה שלנו בבתי מלון (לשלם עבור חיבור מקרטע ל- WIFI, מיטות לא נוחות, חיוב מוגזם עבור כל מה שהוא בתוספת ובכלל – חווית שירות שתלויה מאוד בזמינות של אנשי הצוות במלון במקום לאמץ גישת Self Service דרך כלים דיגיטליים…), ומציעה למעשה אלטרנטיבה רעננה ושונה, כשערך החדשנות הטכנולוגית והעיצובית – במרכז.

אפרופו שימוש בכלים דיגיטליים במטרה להעצים את חווית הלקוח במלונות: אורחי המלון יוכלו ליהנות מאפליקציה ייעודית (באחת הכתבות שקראתי צוין ששמה יהיה "The Virgin alternative") שתאפשר לבצע מגוון פעולות היישר מהסמארטפון: הזמנת שירות חדרים, תשלום החשבון, ואפילו שליטה בטמפטרטות החדר!

השאלה המרכזית שמסקרנת את רוב התעשייה היא: האם המלון הראשון של Virgin יצליח לעמוד בציפיות הרבות שהטיזרים והבאזז האדיר סביבו מייצרים? האם הכניסה לענף המלונאות יהווה המשך טבעי לפעילות העסקית המרשימה בענף התעופה? והנחה אישית שלי: לדעתי צפוי חיבור מתבקש בין הטיסות לבין המלונות העתידיים, מה שייצר חווית לקוח יוצאת דופן שכוללת מגוון שירותים ומוצרים עבור הלקוח.

שווה גם לעקוב אחר חשבון האינסטגרם של Virgin Hotels: מלא בתוכן שיווקי מגניב, כולל חיזוק אלמנט השמועות שמתרוצצות ברחבי הרשת אודות מידת החדשנות שהמלון הראשון יכלול:

Loading

Brilliant! These #VirginRumors are really getting good. Tell us what you've heard at http://www.VirginHotels.com.

View on Instagram

Loading

 

 

Just when we thought we’ve heard it all, you folks pull through with even more amazing #VirginRumors. Good thing there’s still one more shot to win, because we just can’t get enough of your hotel chatter. Submit all you'd like at VirginHotels.com and you could walk away with our final #VirginRumors win and a room to call your own.

 

View on Instagram

לאתר המלון (אתם פשוט חייבים להיכנס ולהתרשם!)Link

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.