התייחסתי פה בבלוג בעבר לחברות כמו "DELTA", שמאמצות את גישת ה- Open Innovation (החדשנות הפתוחה), גישה שאומרת בעצם שהרעיון הגדול הבא יכול להגיע ממגוון רחב של מקורות (מתוך ולא פחות חשוב – מחוץ לארגון). אחד המהלכים המעניינים ביותר של "DELTA" הוא "כיתת החדשנות", מהלך שבו מזמינה החברה יזמים מתחומים שונים לעלות על טיסה ולהנות מההזדמנות לשבת לצד יזם אחר שפיצח את אתגר היזמות ושבמהלך הטיסה משמש למעשה כמנטור עסקי.

הסרטון שצירפתי מדגים חיבור כזה בדיוק, בין שתי יזמיות אמריקאיות, כל אחד מרקע ובשלב אחר בתהליך אך יחד משתפות בניסיון, ידע וטיפים לגבי איך להצליח באתגר היזמות. בהקשר אחר, זו דוגמה מעולה לדעתי לשיווק מבוסס תוכן, שכן מדובר בשורה התחתונה בחברת תעופה שלא רק שמחברת בין יזמים, אלא גם מבינה את החשיבות שבלייצר סיפור סביב המהלך, סיפור שממצב אותה כמותג חדשני, מוביל, ופור דרך.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.