ביום רביעי שעבר, הוזמנתי להציג הרצאה  במסגרת Meetup של UXI (ארגון חווית המשתמש בישראל) שהתקיימה במכללה האקדמית ת"א- יפו. עבורי זה היה כיף גדול.

מותגים עומדים בפני תחרות מאתגרת אשר מתפתחת בכל יום. דרישות המשתמשים ממשיכות לעלות והם היום מצפים לחוויית משתמש בלתי מתפשרת ולתוכן אשר מיוצר במיוחד עבורם. אז איך מייצרים את התוכן הנכון, המותאם בדיוק למשתמשים, בפלטפורמה המתאימה? הסוד הוא שילוב של סיפור יצירתי וטכנולוגיה מתקדמת.

בהרצאה התמקדתי בנושאים הבאים:

הדילמה – השאלה הניצחית האם להתחיל בתוכן או בחוויית המשתמש כנראה תיפתר במציאת נקודת האמצע. שניהם צריכים לבוא לידי ביטוי ולשרת זה את זה.

קונטקסט – נקודת המפגש בין תוכן לאפיון היא כנראה הקונטקסט. הבנה של הקונטקסט שבו נמצאים המשתמשים תסייע ליצירת שילוב נכון בין אפיון ותוכן.

חדשנות – ישנן דרכים חדשניות מאוד להנגיש תוכן. פתרונות מעניינים שנגישים היום הם: Flipboard, Facebook Paper ועוד.

תודה לחבר'ה ב- UXI שהזמינו אותי למפגש, במיוחד לטל ויסמין.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.