שנת 2014 אופיינה בבאזז אדיר סביב עולם הפינטק, בעיקר הודות למיזמים חדשניים ששמו לעצמם למטרה לשבש מודלים עסקיים ישנים כמו גם חוויות לקוח שאינן מותאמות למאה ה-21. התגברות החדשנות בתחום הובילה להתעניינות גוברת גם מצד משקיעים שזיהו את השינוי המשמעותי שמתרחש בעולם ובהזדמנויות החדשות שערוצי ההפצה החדשים מייצרים.כתבה מעניינת שהתפרסמה ב- "wired" על המגמות שכדאי לשים אליהן לב בשנה הקרובה.

לינק לכתבה >>

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.