מכירים את השאלה "איך היתה הטיסה"? אז למה לא לתת לטכנולוגיה לענות?

"British Airways" ערכה ניסוי מעניין שנקרא "The Happiness Blanket" במטרה לבחון האם טכנולוגיה (טכנולוגיה לבישה אם לדייק) יכולה לשקף בפועל כיצד נוסעים מרגישים במהלך הטיסה: עד כמה חווית הטיסה נעימה להם, כיצד התחושות מושפעות בזמן הגשת הארוחות, בזמן הצפייה בסרטים ואפילו- בזמן השינה (כן, הניסוי התקיים במחלקות היוקרה…).

איך זה עבד? חיישנים סופר רגישים שולבו בתוך רצועת בד שהמשתתפים בניסוי הרכיבו לראשם. החיישנים הללו ניטרו במהלך כל הטיסה את הפולסים החשמליים של הנוסע, ושידרו אותם לסמיכה מיוחדת שיודעת להמיר את הפולסים החשמליים לתצוגה ויזואלית של אורות מתחלפים. הנוסע חש תחושות חיוביות – האורות נוטים יותר לצבע כחול, נוסע חש אי נוחות או מתח? הצבעים נוטים יותר לאדום.

תיאור הניסוי מוצג בפניכם:

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.