____________________________________________________
סרטון מרתק המציג את ג'ימס טיכנור ואת ג'וש וואלטון מחברת Rockwell Group Lab (קישור) המתייחסים לחיבור המתבקש שבין ערוצי הדיגיטל ונוכחות מותג בעולם הדיגיטל לבין העולם הפיזי במטרה לייצר חוויה צרכנית עבור הלקוחות. שניהם דיברו במסגרת כנס חדשנות דיגיטלית של האתר PSFK המשובח תוך התייחסות לחשיבות האסטרטגית לדעתם להצדקה דיגיטלית של מותגים גם בעולם הפיזי אותו חווה הלקוח.

ככשואלים את הצרכן "איפה אתה נמצע כרגע?" התשובה יכולה להיות בפייסבוק, בחנות הפיזית, מעדכן סטאטוס בטוויטר וכו', ותוך כדי אותה נקודת זמן הצרכן משתמש בחושים הפיזיים שלו (ראיה, מגע, שמיעה וריח) אך הטכנולוגיה מאפשרת היום לצרכנים לצרוך את המוצרים שלהם באופן אחר לחלוטין בין אם במחובר או במנותק מהעולם הפיזי. במילים אחרות: הגבול שבין הפיזי לדיגיטלי מטשטש לחלוטין.

בדיוק בגלל זה חברות כמו Rockwell Group Lab שואפות לייצר חוויות צרכניות חדשות המחברות באופן מובהק בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי במטרה כוללת ליצור חוויה ומסע צרכני חדש.

מה זה אומר למשווקים, בעלי עסקים ומנהלי מותג? זה אומר שעליהם לחשוב ולתכנן את המהלכים השיווקיים והעסקיים שלהם תוך הסתכלות בעיניים חדשות – לצאת מהקופסה ולתכנן מהלכים תוך חשיבה המשלבת כלים וערוצים דיגיטליים יחד עם החוויה והנוכחות הפיזית. החיבור בין העולמות יכול לבוא לידי ביטוי במספר דרכים וערוצים, ואני הייתי מוסיף לזה את המושג "מדיה" שלמעשה מקבל משמעות חדשה שכן בדומה לדוגמאות המוצגות בסרטון המדיה בבעלות המותג מקבלת פרשות חדשה לחלוטין תחת התפישה הזו- אפילו הקירות הפיזיים של המותג מייצרים הזדמנות לנוכחות דיגיטלית של המותג- שדרך מסרים רלוונטיים מתקשרים עם הצרכנים מייצרים תוך כדי חוויה צרכנית חדשנית, חווייתית ובונה נאמנות.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.