המושג Cable Cutters מסמל צרכנים שהתנתקו משירותי הכבלים למיניהם וצורכים במקומם שירותי מדיה הזמינים און ליין. הם סולדים מפרסומות ומעדיפים חופש בחירה ופרסונאליזציה אמיתית של התכנים שלהם שבכלל לא חייבים להיות מונגשים (רק) בישיבה מול מסך הטלויזיה בבית, נשמע מוכר?

אבל התיאור הזה גם כן משתנה ומתעצב מחדש כשבפועל שירותי סטרימיג כמו של נטפליקס, אמזון, הולו ואחרים מציעים מודל שירותי מדיה בתשלום ללא חיבור פיזי, כזה שזמין מכל מקום ובכל זמן, על גבי כל סוג של מסך (בו זמנית).

השבוע פרסמה יוטיוב בבלוג שלה שגם היא נכנסת לתחום וצפויה להשיק את "יוטיוב טי.וי" שירות סטרימינג חדש בעלות חודשית של כ- 35$. ההחלטה מתבססת על נתונים מדהימים אודות דפוסי הצריכה של משתמשיה, שלפי החברה צופים כיום בלמעלה ממיליארד שעות תוכן סרטונים ומוסיקה ביום (זינוק של פי 10 משנת 2012)!

מיליארד שעות תוכן שנצפות ביוטיוב הן מליארד שעות שלא נצפות בטלוויזיה. וכשבטקס האוסקר השבוע זכה לראשונה סרט בהפקת אמזון, אולפני הקולנוע ותאגידי המדיה מבינים שעליהם לבחון מחדש כיצד הם מתמודדים עם המציאות החדשה שבקרוב תכלול שחקנית ישנה/חדשה שעתידה להמשיך ולנגוס בנתח השוק שלהם. חלקם,אגב, השכיל לחתום על שיתופי פעולה הדדיים עם יוטיוב.

לפוסט בבלוג של יוטיוב: Link

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.