אמנות הסטוריטלינג, טרגוט ומיקוד מסרים לקהלים קטנים ומוגדרים, אסטרטגיית הפצה ושיתוף תכנים הרבה מעבר לפלטפורמה של החברה בעיקר בערוצי הסושיאל שנצרכים – איך לא- במובייל, מה שמצריך עיצוב מחדש של התוכן עצמו, ועל הכל מנצח ניתוח תמידי של ביד דטה. כגוף מדיה שהתחיל כניסוי שמטרתו להבין מה גורם לאנשים לשתף מידע ברשת, וכיום מוערך לפי שווי של 1.5 מיליארד — כחצי מיליארד פחות משוויו של כל תאגיד "הניו יורקטיימס", ששרוי בהפסדים. באזפיד נהנים כיום מרווח נקי של 7־4 מיליון דולר בשנה.

הרבה תובנות חשובות שעולות מהכתבה, חלקם ממש הפתיעו אותי (למשל: כתבות של 2,500 מילים אפקטיביות לא פחות מכתבות של 500 מילים- מה שאומר שלאנשים כן יש סבלנות לקרוא ושתוכן יכול להיות תמונה שמשותפת בטוויטר מבלי שיופיע ככתבה באתר, ועוד…). שווה קריאה – Link.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.