קראתי כתבה סופר מעניינת על "רובינהוד" (Robinhood) עליה כתבתי פה בבלוג לא מעט פעמים. עוד לפני שנוסדה, היזמים עסקו בפיתוח תוכנה עבור גופים פיננסים במטרה לשפר ולייעל את תהליכי העבודה שלהם, אבל אז הבינו שבמקום "לתרום" לעשירונים העליונים ישנה הזדמנות גדולה בהרבה – פלטפורמת השקעות במניות עבור דור שלם שעולם ההשקעות המסורתי פשוט "מדלג" מעליו.

מעבר לחוויית המשתמש המדהימה והמודל הפרימיום הייחודי (אין עמלות), עבור היזמים של Robinhood השקעות במניות היא רק ההתחלה. החזון, לגישתם, הוא לאפשר ללקוחות Robinhood לרכוש כל מוצר פיננסי שבנק מסורתי מעניק, כמובן במעטפת שירותית וחווייתית שתואמת את ציפיות המשתמשים.

רק כדי לסבר את האוזן לגבי המספרים: כ- 2 מיליון משתמשים באפליקציה, הגיל הממוצע: 28, 10 פתיחות יומיות בממוצע למשתמש, ולאחר גיוס ההון באפריל האחרון החברה מוערכת בכ-1.3 מילארד דולר. אז נכון שיש פלטפורמות וחברות מתחרות, אפילו גדולות בהרבה בהיבט של נכסים מנוהלים אבל נדמה ש-Robinhood עלתה על מתכון מנצח עבור קהל היעד שלה.

לכתבה המקורית >

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.