מחקר חדש של חברת Comscore שאמור להתפרסם בדצמבר הקרוב מתמקד באחד הנושאים החמים והמדוברים ביותר בעולם המובייל והטכנולוגיה – הארנקים הדיגיטליים ותשלומים במובייל.

קצב גידול מהיר במיוחד בפיתוח טכנולוגיות מובייל בשילוב גישות מתקדמות בעולם השירותים הפיננסיים יצר שיחה (לא חדשה אמנם) בעולם הארנק והתשלום הדיגיטלי. אך האם הארנק יצליח לגייס מאסה קריטית של משתמשים בשלבים הראשונים? מי הם השחקנים המרכזיים בתחום ומי יוביל את המהלכים פורצי הדרך שיעניקו להם את השליטה המיוחלת?

המחקר של Comscore אמור לנסות ולענות על שאלות אלו ועוד רבות אחרות. המחקר עתיד לחפש את ההזדמנויות הגדולות ביותר בתחום הארנקים הדיגיטליים בהתבסס על כלל הגורמים שיעודדו אימוץ ושימוש בהם. המחקר יתבסס על מחקרים שיווקיים וכן ישאף לבחון דעות גישות של צרכנים פוטנציאליים, בנוסף לניתוח הראייה שלהם את השוק ואת המותגים החזקים בשוק.

הגורמים שצפויים להתענייין במחקר במיוחד הם כל כל מי שעתידים לקחת חלק בתחום המתפתח של הארנקים הדיגיטליים, במטרה לשרטט ולסמן עבורם את ההזדמנויות המרכזיות והמעניינות ביותר. המחקר יפנה בין היתר למשווקים, מפתחי ארנקים דיגיטליים, רשתות קמעונאיות וכן ספקי שירותים נלווים.

השאלות המרכזיות שהמחקר יתמקד בהן:
מה מידת ההבנה שהצרכנים הפוטנציאליים מביעים לגבי שירותי הארנק הדיגיטלי?
איזה משפיעים יגרמו לצרכנים לאמץ או שלא לאמץ שימוש בארנק דיגיטלי?
באילו מקומות קהל היעד מצפה לפגוש את הטכנולוגיה וכיצד היא תשפיע על ההתנהגות הצרכנים שלו? (לדוגמה: ערוצי קניה, נגישות,תפוצה, סוגיית אבטחת מידע, אבטחת קניה והגנה על כספים ועוד).

שחקנים מרכזיים אליהם יתייחסו במחקר:

Google Wallet, Visa V.me, MasterCard PayPass, ISIS, Square Wallet, Apple Passbook, Lemon, Level Up, PayPal

 למידע נוסף והרשמה לקבלת עדכונים:
FAST MONEY: DIGITAL WALLETS & PAYMENTS 2012

 

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.