הניו-יורק טיימס פנו לצלם JR כדי להפיק שער מיוחד למהדורה הקרובה של המגזין המודפס. כיוון שהוא בדיוק עבד על סדרת צילומים שעוסקת במהגרים, הוא הציע להתבסס על אותו הקו: כמות אדירה של מהגרים שמגיעים לניו-יורק במטרה להתחיל בחיים חדשים, הם מגיעים מכל רחבי העולם ועוברים באפן טבעי תהליך הטמעה איטי, ארוך ועמוס אתגרים אישיים כשברובו הם פשוט – "שקופים" בעיני המקומיים. נשמע מוכר?

JR בשיתוף העיתון פרסו פוסטר באורך של 50 מטר של אלמר, מהגר בן 20 מאזרבייז'ן שהגיע לעיר על המדרכה באחת מהכיכרות במנהטן. האנשים שחצו את הכיכר לא יכלו לשים לב שמדובר בצילום של אדם בגלל הגודל היחסי, בדיוק כפי שכל אותם מהגרים הם "שקופים" בעיני האוכלוסיה המקומית. מסר חברתי חזק שעובר בין פרינט, דיגיטל ומונגש באינסטגרם.

שווה לעקוב אחרי קטי ריאן, דירקטור הצילום במגזין.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.