מהלך מבריק של נייקי בצפון אמריקה. החברה שלחה כ- 100K סרטוני ווידאו קצרים ו*פרסונאליים* לאנשים שהיו פעילים במיוחד בשנת 2014 מבחינה ספורטיבית, במטרה לאתגר אותם לשבור את השיאים של עצמם ב- 2015. שילוב חכם של ניתוח דטה, טכנולוגיה לבישה והמגמה המתחזקת של ניטור הפעילות הפיזית בעזרת כלים דיגיטליים הופכת את האתגר למדוייק, ישיר ופרסונאלי מאי פעם.
כל סרטון כלל תצוגה של מידע אישי, כולל הישגי ריצה, מיקום גיאוראפי ועוד.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.