אי אפשר להתעלם מתופעת תיעוד ושיתוף החוויות הקולינריות של כולם ברשתות החברתיות: זה מתחיל ממנות מעוצבות במסעדות ועובר דרך הבישולים הביתיים. דיסקליימר: אני בתוכם. ז"א אחד התחביבים שלי הוא לצלם ולשתף חוויות קולינריות מיוחדות. את מי זה מעניין? שאלה טובה, לי זה עושה טוב ומסתבר שאני לא לבד…

יינות כרמל, אחד ממותגי היין הותיקים וידועים בישראל ובעולם חיפש דרך לפרוץ את מחסום הגיל, ולנסות ולהגיע לקהל צעיר יותר, כזה שאולי פחות מתחבר ליין אבל מצד שני מתחבר בצורה חזקה לתופעת תיעוד המזון שהוא צורך. התוצאה: חבירה לשף הישראלי מאיר אדוני ממסעדת "כתית" ויצירת ארוחת גורמה מרובת מנות מעוצבות במיוחד, אליה הוזמנו מלבד שפים מובילים נוספים גם מקבץ של אנשים שחיים ונושמים את הרשת – דרך המצלמה של הסמארטפון שלהם.

בנוסף, כדי להעצים את חווית הצילום והתיעוד וכדי לסייע למוזמנים המאושרים לתעד את המנות שהוגשו בפניהם לאחר עמל רב במטבח עוצבו צלחות מיוחדות שבחלקן ניתן להניח את הסמארטפון ולצלם כך שהצילום ייצא מדוייק וממוקד, וצלחת אחרת מסתובבת על ציר ומאפשרת לצלם את המנה בווידאו תוך כדי הוספת רוטב או תוספות אחרות. התוצאה – לפניכם בווידאו שצירפתי (אגב, מודה שנתקלתי בשיתופים של חברים שונים בפייסבוק, אבל הטריגר לכתוב את הפוסט הזה היתה כתבה מפרגנת שמצאתי ב- PSFK. כבוד!)
ולסיכום אני רק שואל? איך לא הייתי שם?! בתיאבון.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.