בכל תחום ובכל ענף עסקי, תהליך האפיון והבניה של מוצר חדש מלווה במגוון רחב של אתגרים עסקיים, אסטרטגיים ושיווקיים. שאלות חשובות ובסיסיות כגון מי קהל היעד של המוצר ומה מאפיין אותו מהוות בסיס לתהליך ארוך ומורכב שבסופו מוצע ללקוח מוצר שייתכן ואינו עונה לצרכים ולציפיות שלו. על בסיס התובנה הזו, פרימדונה (PrimaDonna), מותג הלבשה תחתונה בלגית קיבל החלטה "להלביש" את העובדים הגברים בחברה במשקולות במהלך יום שלם, כדי לגרום להם להבין איך זה מרגיש להיות אישה עם מידת חזייה גדולה.

אם למישהו זה מזכיר את הסרט "מה נשים רוצות" בכיכובו של מל גיבסון, אז הרעיון המרכזי די דומה. מנכ"ל החברה הגיע למסקנה ששנים רבות של עיצוב חזיות על בסיס ניסיון ותהליכי העבר כנראה שאינו מספק את הסחורה, וכדי להבין *באמת* מה לקוחות המותג רוצות וצריכות, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיכנס ממש לנעליים שלהן ולהרגיש את הצורך על בשרם (של הגברים…) ע"י צמצום הפער הפיזיולוגי בעזרת משקולות שנתלות על בגד דמוי חזייה.

החברה גם מינפה שיווקית את הרעיון כמה צעדים קדימה והכריזה על "International E-Cup Day for Men" שלווה גם בפעילות ברשתות החברתיות. הסרטון המצורף זכה ליותר ממיליון צפיות בפייסבוק בלבד וסביר שהחשיפה הזו רק תלך ותגדל.

About עומר מילויצקי

אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית רב ערוצית | הערכים המקצועיים שמנחים אותי: Smart, Simple & Social.